Servicedesk medewerker

 

Servicedesk medewerker

Terug naar onze vacatures


Functieomschrijving

Als Servicedesk Medewerker ben je samen met jouw team verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan onze klanten bij de meest uiteenlopende vraagstukken met betrekking tot onze online applicatie.

Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en plaatsen van meldingen van onze klanten. Je lost problemen zelfstandig op en wanneer je er zelf niet uitkomt, ben je in staat om het vraagstuk om te zetten in een heldere omschrijving in ons ticketsysteem en door te spelen naar onze developers. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het behandelen van e-mail, testen van updates en afhandeling van administratieve zaken.


Functie-eisen

  • Afgeronde MBO opleiding niveau 4 ICT of gelijkwaardige kennis en ervaring;
  • Goede kennis van ICT en internettechnologie in het algemeen;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve- en documentatievaardigheden.


Realworks biedt

  • Een fulltime dienstverband waarin je veel kan leren en veel ruimte krijgt voor eigen initiatieven;
  • Een informele werksfeer met veel jonge, enthousiaste collega’s;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een pensioenregeling.


Ga je deze uitdaging aan?

Of wil je meer informatie over deze vacature? Neem contact met ons op 020-4120120