Support medewerker (senior)

 

Support medewerker (senior)

Terug naar onze vacatures


Functieomschrijving

Als Support medewerker ben je samen met jouw team verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan onze klanten bij de meest uiteenlopende vraagstukken met betrekking tot onze online applicatie.
Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en plaatsen van meldingen van onze klanten. Je lost problemen zelfstandig op en wanneer je er zelf niet uitkomt, ben je in staat om het vraagstuk om te zetten in een heldere omschrijving in ons ticketsysteem en door te spelen naar onze developers. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het behandelen van e-mail, testen van updates en afhandeling van administratieve zaken.


Jouw profiel

Jouw communicatieve vaardigheden zijn zowel mondeling als schriftelijk uitstekend.
Klantvriendelijkheid is voor jou vanzelfsprekend en je zoekt altijd naar de beste oplossing.
Je werkt in een team, dus samenwerken en elkaar helpen waar nodig vind je belangrijk.
Je bent nog niet uitgeleerd en staat open voor nieuwe uitdagingen.
Ervaring met klantcontact (B2B of B2C) is een pré!


Realworks biedt

  • Een fulltime dienstverband waarin je veel kan leren en veel ruimte krijgt voor eigen initiatieven;
  • Een informele werksfeer met veel jonge, enthousiaste collega’s;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een pensioenregeling.


Ga je deze uitdaging aan?

Of wil je meer informatie over deze vacature? Neem contact met ons op 020-4120120