Klantenintranet

 

Klantenintranet

Het zoeken, verkopen en kopen van onroerend goed zal steeds meer een samenwerking behelzen tussen de makelaar en de opdrachtgever. Middels het Klantenintranet biedt Realworks de makelaar en consument deze mogelijkheid. Zo kun je, afhankelijk van jouw manier van werken, zelf bepalen in welke mate je de klant inzicht wil geven of wenst te laten participeren in het traject.

Het Realworks Klantenintranet is gebaseerd op de relatie waaraan meerdere projecten te koppelen zijn, zo zijn er dus meerdere dossiers vrij te geven binnen één Klantenintranet-omgeving.

Vanuit het CRM kun je direct afspraken, e-mails, documenten, taken, biedingen en gemaakte kosten vrijgeven en hiermee direct de opdrachtgever op de hoogte houden. Uiteraard sta je hierbij zelf aan roer en bepaal je zelf wat de opdrachtgever ziet.

Zoekers

Verkopers

Kopers

 

Dagelijks aanbod op maat

Potentiele woningkopers kunnen eenvoudig worden bijgehouden via het CRM. Deze kunnen handmatig worden ingevoerd door de kantoormedewerker, de zoeker kan dit zelf via de Realworks Website 3.0 of de zoeker schrijf zich in via het Klantenintranet als deze bijvoorbeeld al een woning in de verkoop heeft. Direct na de inschrijving ontvangt de zoeker een e-mail met de inloggegevens en worden alle relevante objecten getoond. Interessante objecten kunnen worden gemarkeerd en irrelevante kunnen worden verwijderd uit de lijst. Dagelijks worden alle nieuw aangemelde objecten binnen de zoekcriteria overzichtelijk getoond in het overzicht.
 

Betrek je verkoper

Vanaf de opstart van het verkooptraject kan de opdrachtgever toegang krijgen tot het eigen online dossier.  Zo kan de opdrachtgever personalia aanvullen, de Lijst van Zaken en NVM Vragenlijst online invullen, de toegevoegde foto’s bekijken, de ingevoerde kenmerken controleren en zelf documenten uploaden.

Zodra de woning is aangemeld verschijnen ook de statistieken van Funda en van de eigen website via Realworks in beeld.

Bij het inplannen van een (bezichtigings) afspraak in het CRM kun je deze vrijgeven in het Klantenintranet en de opdrachtgever krijgt direct een geautomatiseerde notificatie per e-mail. Vervolgens kan deze afspraak worden geaccordeerd door de opdrachtgever. Leg na de afspraak direct een verslag vast via de Realworks CRM App en breng hier mee de opdrachtgever snel en eenvoudig op de hoogte van de uitkomst.

Het Klantenintranet blijft actief tot na de overdracht van het object bij de notaris zodat je vanaf de opstart tot aan de overdracht de opdrachtgever op de hoogte houdt.

 
 

Transparante koopbegeleiding

Zodra de zoeker stappen neemt om een woning daadwerkelijk te bezichtigen is het mogelijk om een klantenintranet aan te maken voor (aan)kopers. Alle afspraken, correspondentie, taken, gemaakte kosten en biedingen rondom de aankoop kunnen worden vrijgegeven door de makelaar. Het Klantenintranet blijft actief tot na de overdracht van het object bij de notaris zodat je vanaf de opstart tot aan de overdracht de opdrachtgever op de hoogte houdt.
 
 

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem via onderstaande button contact op met één van onze Accountmanagers voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek!