Zoekers zijn de brandstof voor de aankoop.



De markt is veranderd. Daardoor verandert ook de behoefte van de zoeker. Snel en volledig geïnformeerd worden vanuit de makelaar is hier een belangrijk onderdeel van. 

Om jullie in staat te stellen aan deze behoefte van de zoekers te voldoen, hebben wij de zoekersmail op een aantal punten grondig aangepakt. 

 

  • Realtime zoekersmail
  • Nieuwe vormgeving
  • Aanpassen woonwensen
  • Periodieke rapportage
In deze nieuwsbrief lees je over de veranderingen en de mogelijke aanpassingen die je zelf kunt doen om je zoekers optimaal te informeren. 
Vanaf dinsdag 25 februari zullen wij deze aanpassingen gefaseerd gaan uitrollen.

Wie ontvangt nieuw aanbod Realtime.


Een zeer groot deel van de zoekers wordt door zijn makelaar op de hoogte gebracht van het nieuwe aanbod. Maandelijks worden er door jullie 15.000 nieuwe zoekopdrachten aangemaakt. Naar de zoekers worden rond de 800.000 mails met nieuw aanbod gestuurd.

Het aantal verzonden mails zal zeer sterk stijgen nu jullie het aanbod ook realtime aan de zoekers kunnen versturen. 

De standaard instelling is dat zoekers maximaal eenmaal per dag op de hoogte gesteld kunnen worden van nieuw aanbod. Deze instelling is zowel door jullie als door de zoeker zelf aan te passen naar realtime.  

Instelling aanpassen door makelaar
Vanuit een geopende zoekopdracht kun je onder Verzendopties de optie Realtime aanvinken.

Instelling aanpassen door consument.
De consument kan onderaan de zoekersmail via een link aangeven of ze de e-mail eenmaal per dag of realtime willen ontvangen. Bij realtime ontvangen ze maximaal 1 mail per 30 minuten. 




 

Nieuwe layout:

Zoekersmail
De look & feel van de zoekersmail is grondig aangepast. Waarbij we eventueel aanwezige maatwerk e-mailtemplates intact laten.

Aanpassingen:
- Responsive
- Grote foto
- Basis kenmerken




Aanbodpresentatie:
- Niet meer inloggen
- Responsive
- Direct contact

We nemen je graag mee langs alle aanpassingen in onze webinar (Realtime) Zoekers Update.

 

Inloggen en zoekprofiel wijzigen?


De consument hoeft niet meer in te loggen op MijnNVM om zijn gematchte objecten te bekijken. Door op het object te klikken komen ze direct op de objectpagina. Hier kan ook direct contact opgenomen worden.
Als de klant zijn zoekprofiel wil wijzigen dan kan dat eenvoudig via de optie Woonwens wijzigen. De wijzigingen worden direct doorgevoerd in jullie CRM, waarvan jullie uiteraard een notificatie e-mail ontvangen.

 

Wie zijn je meest relevante zoekers?


Niet alle zoekers zitten in dezelfde fase in hun oriëntatieproces. Sommige zullen zich enkel oriënteren terwijl andere klaar zijn om over te gaan tot bezichtigen. Deze tweede groep wil je de meeste aandacht geven. Hier krijgen jullie binnen enkele weken meer inzicht in!
Vanuit het periodieke rapport kunnen jullie in één oogopslag zien welke zoekers het meest actief zijn. 
© Copyright Realworks BV
Jacob Bontiusplaats 9 | 1018 LL Amsterdam