Consultancy

 

Consultancy en training

Met het hele team een volgende stap maken en hierbij Realworks beter benutten? Een nieuwe medewerker die een cursus wil volgen of willen jullie met het hele kantoor een training volgen? Het kan allemaal!
Of je nu ZZP'er bent of met meerdere vestigingen actief bent, er is altijd winst te boeken. Vanuit de werkprocessen kijken we welke acties er uitgevoerd worden, door wie, hoe dat nu gebeurd en wat de gewenste situatie is.

Herken je je in één van de voorbeelden, dan is consultancy een logische stap?
  • Tik je allerlei gegevens van de afspraak en het object over bij een afspraakbevestiging terwijl al deze gegevens in Realworks staan?
  • Zwerven de geeltjes en checklisten nog door het hele kantoor?
  • Worden vanwege de drukte de verkoopgesprekken niet goed genoeg opgevolgd?
  • Weer een verkoop gestart terwijl er nog geen getekende opdracht is?
  • Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel verkoopgesprekken we doen en hoeveel we daarvan in verkoop krijgen.
  • Er staat hier op kantoor een 'harde schijf' en als deze crasht heb ik een groot probleem.
  • Na de bezichtiging bel ik nog een keer, maar daar blijft het bij.
 

Consultancy

Begeleiding op maat

Herken je je in bovenstaande voorbeelden en vindt je het lastig waar je moet beginnen met het optimaal gebruik van je CRM pakket, kies dat voor de begeleiding van een ervaren consultant. Deze begeleiding kan bestaan uit een intake, het inrichten, training(en) met tot slot nog de nazorg (finetunen). 

Onderdelen die we zouden kunnen beetpakken.
  • Agenda inrichting
  • Taken / Workflow
  • E-mail inrichten en e-mailsjablonen
  • Kenmerken, mailings
  • Documenten, Documenttypes en documentsjablonen
  • Digitale handtekening
  • Urenregistratie
  • Aankoop / Aanhuur profielen (zoekers)
  • Aktes
  • Print
  • Telefonie
  • Publicatie
  • Opdrachtgevers dossier (mijnnvm / mijnklantenintranet)
  • Website
  • Administratie & Facturatie
  • Realworks CRM app
Papierloos
Veel kantoren geven aan graag papierloos te willen werken. Dit kunnen we realiseren door gebruik te maken van goede e-mails en documenten, het inrichten van workflows en het opslaan van documenten in de Realworks cloud. Daarnaast helpt de Realworks CRM app om de woning op te nemen, documenten te scannen, foto's te maken, de uitwisseling te raadplegen en de meterstanden en inspectie te doen. 

Tijd
Afhankelijk van wat er moet gebeuren, wat jullie zelf willen doen en wat jullie willen laten doen, maken we vooraf een inschatting van de tijd en kosten.
 

Testimonials


 

Meer makelaar - "Het Utrechtse Meer Makelaar Rhenen heeft twee vestigingen. Annemieke Vermeer- Van Zetten (secretaresse) begeleidde in de periode september-oktober 2017 het proces met Realworks om efficiënter gebruik te maken van het bestaande CRM."


Lees meer...


 

Van 't Hof makelaardij - "Bij Van 't Hof makelaardij in Zuid-Holland is Babette van Niekerk samen met een collega-officemanager verantwoordelijk voor de werkprocessen. In het najaar van 2015 kwam zij in dienst om met de vier kantoren naar een uniforme manier van werken te gaan."

Lees meer...


 

Boek & Offermans makelaars - "Boek & Offermans makelaars maakt al geruime tijd gebruik van het CRM systeem van Realworks. Het Limburgse kantoor heeft vier vestigingen en is aangesloten bij Dynamis. Martijn Weerts (marketing & communicatie) werkt sinds een jaar bij Boek & Offermans."

Lees meer...

 

Consultants


 

Robin Kuip

Consultant

06 - 14 59 77 45
robin@realworks.nl

 

Nicky van Zon

Consultant

06 - 11 83 93 25
nicky@realworks.nl