CRM

 

Zet de klant op de eerste plaats 

Het CRM legt letterlijk de verbinding tussen het kantoor en de klant en zorgt ervoor dat alle contactmomenten, afspraken en ook alle administratieve processen zichtbaar zijn. Realtime en vanaf elke locatie. Zowel voor de makelaar, als voor de klant zelf.

Het abonnement 'Realworks Connect' vormt de basis, 'Realworks Pro' is de uitgebreide versie. Bij ‘modules’ lees je met welke functionaliteiten het kantoor professioneel en efficiënter kan inrichten.

Ontwikkelingen in de markt vertaalt Realworks continu naar nieuwe functionaliteiten die de makelaar van morgen ontzorgen en faciliteren. Nu en in de toekomst!

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op met één van onze Accountmanagers voor meer informatie!
 

“Realworks haalt de traditionele makelaar uit de sluimerstand!"

Pascal Vlemmix
Hypodomus Makelaars

"Realworks blijft ondanks marktleiderschap, innovatief en persoonlijk!"

Pieter van Wensen
Van Wensen Makelaars B.V.
 
 

Relatiebeheer

Klantgericht aan de slag? 
Het ‘Relatiebeheer’ zorgt ervoor dat je je klant volledig in beeld hebt, zowel op kantoor als onderweg. Leg snel nieuwe (potentiële) klanten vast en behoud het contact met de bestaande relaties. Het is eenvoudig, overzichtelijk en snel!
 
Hoe het werkt? 
Je voert slechts één keer een relatie in en bouwt hier alle historie onder op. Een relatie kan gekoppeld worden aan meerdere projecten waardoor je direct de verbanden kan leggen. Met één klik vraagt u direct de complete geschiedenis van de klant binnen het CRM op.
 
Waar lig de behoefte?
Deel relaties op in doelgroepen door middel van één of meerdere kenmerken en verstuur direct gerichte (persoonlijke) mailings, archiveer correspondentiestukken en afspraken onder relaties en bijbehorende projecten. Zo speel je optimaal in op alles wat jouw relaties aangaat. 
 

Agenda

De ‘Agenda’ is volledig geïntegreerd binnen Realworks waardoor je makkelijk bestaande of nieuwe relaties en projecten aan het agendapunt kunt koppelen. Zo bouw je altijd historie op twee niveaus op, zowel onder relatie als het project. De invoer van afspraken is heel eenvoudig en kan zowel via de computer als via de app op je telefoon. 

Personaliseer de kantooragenda
Door middel van type afspraken en kleuren in de agenda zie je direct hoe jouw eigen dag of week is ingevuld. Wil je een agenda overzicht van alle medewerkers dan selecteer je de multi agenda.

Afspraakbevestiging versturen
De gekoppelde relatie ontvangt na het plannen van de afspraak direct een gepersonaliseerde afspraakbevestiging die inhoudelijk klopt met het type afspraak: bezichtiging, verkoopgesprek, taxatie, etc. Wil je hier zelf nog iets aan toevoegen dan kan dat natuurlijk ook, de inhoud bepaal je zelf! 

Herhaal- en groepsafspraken
Een wekelijks kantooroverleg inplannen? Geen probleem, combineer de herhaal- en groepsafspraken mogelijkheden en plan eenvoudig vooruit.

 
 

Email

You’ve got mail
Naast de agenda is ook de e-mail volledig geïntegreerd binnen Realworks. Ontvang direct notificaties bij nieuw binnengekomen e-mail en archiveer inkomende en uitgaande e-mail met een muisklik onder de relatie en/of het project. Per mail kun je aangeven wie de inhoud kan lezen: privé, directie of iedereen.

Voor alle dagelijkse situaties in de vastgoedwereld hebben we voorbeeld templates gemaakt welke geheel naar eigen huisstijl zijn aan te passen. Het gebruik van templates bespaart tijd en zorgt voor een eenduidige werkwijze binnen het kantoor. 

Bovenstaande functionaliteiten zijn zowel op de desktop als in de app beschikbaar.

 
 

Taken

Wat is de status?
Taken zijn te koppelen op medewerker- en projectniveau en zijn inzichtelijk via zowel de computer als de app. Je kunt een status toekennen en de urgentie is duidelijk te zien aan de kleur van de taak. Mocht je zelf niet toegekomen zijn aan een taak of is de vervolgactie voor een collega dan zet je deze eenvoudig naar de juiste persoon om.
 
Hoe is de voortgang?
Standaard kantoorprocessen, bijvoorbeeld de opstart van een verkooptraject, kunnen uitgeschreven worden in een workflow. Hierdoor krijg je snel inzicht in welk stadium het project zicht bevindt en bij wie de vervolgactie ligt.
 

App

Met de Realworks CRM app heb je het gehele kantoor in je binnenzak. De Agenda, e-mail en taken zijn onderweg te raadplegen maar ook te bewerken.  Uiteraard zijn ook alle ingevoerde relaties in het CRM te benaderen en vanuit de app leg je direct het contact.

Al vanaf het inverkoopnamegesprek is de app van toegevoegde waarde. Zo kan je bijvoorbeeld direct de referentie objecten vanuit de uitwisseling tonen waarbij je zoekt op straal vanaf het object waar het gesprek plaatsvindt. Belangrijke documenten zijn te scannen met de ingebouwde camera op de telefoon of tablet en te koppelen aan het project. Ook is het mogelijk om de woning terplekke verder in te voeren met alle relevante kenmerken voor de aanmelding.  


Houd de opdrachtgever op de hoogte door afspraakverslagen in te spreken en vrij te geven voor het klantenintranet. Heb je de woning verkocht dan kan je bij de inspectie gebruik maken van het inspectieformulier waarbij de betrokken partijen tekenen voor akkoord en het getekende formulier per mail ontvangen. 
 

Wonen

Onder het onderdeel wonen vind je alles wat te maken heeft met de woningen, zowel de eigen woningen welke door het kantoor worden verkocht als de objecten van de collega makelaars via de NVM uitwisseling. 

Eigen woningen
Via het dashboard krijg je snel inzicht in de huidige status van de prospects en de lopende opdrachten. Houd grip op de looptijden en raak geen prospect meer uit het zicht. Een koopakte wizard, sleutelbord, bordenbord en advertenties plaatsen op Facebook, het behoort allemaal tot de mogelijkheden!

Zoekopdrachten, matchmaker en aankoopdossiers
Houd de zoeker geautomatiseerd op de hoogte van het laatste aanbod binnen zijn zoekcriteria en maak de perfecte match. Zodra de perfecte woning gevonden is kunnen alle afspraken worden vastgelegd in het bijbehorende aankoopdossier.

 
 

BOG

Ook voor de bedrijfs onroerend goed makelaar biedt Realworks de totaaloplossing.  De objecten kunnen los worden aangemaakt of worden samengevoegd als er meerdere opdrachten voor een opdrachtgever zijn. Via de dagelijkse mutatielijsten heb je zelf inzicht in alle mutaties in het ingestelde gebied en uiteraard kan je ook de zoekers op de hoogte van het nieuwe aanbod via de zoekopdrachten. Om het overzicht te behouden hebben we het sleutel- en bordenbord geïntegreerd.
 

A&LV

Middels de AL&V module is het mogelijk om Agrarische objecten en rechten in te voeren en te beheren. Ook hier hebben we een speciale NVM uitwisseling gemaakt waarmee alle nieuwe aanmeldingen en transacties zichtbaar zijn binnen dit specialisme. Net als bij het onderdeel Wonen en BOG kunnen objecten gekoppeld worden aan het sleutel- en bordenbord. 
 

Modules

 

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem via onderstaande button contact op met één van onze accountmanagers voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek!