Erik Bosman van Beumer over structuur en klantbeleving met Realworks
- Jade Eeken
- 26 jun
- 2 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 2 jul
In een vak waar het draait om vertrouwen, overzicht en klantbeleving, helpt technologie steeds vaker om het verschil te maken. Beumer laat zien hoe digitale ondersteuning niet alleen processen stroomlijnt, maar ook bijdraagt aan een moderne en professionele uitstraling naar klanten toe.
Algemeen Directeur Erik Bosman deelt zijn ervaringen met het Move.nl-dossier, de Wwft-check en het identificatieproces – tools die naadloos aansluiten op hun manier van werken en het team dagelijks helpen om de lat hoog te houden.
Erik Bosman – Algemeen Directeur van Beumer
"De oplossingen van Realworks ondersteunen ons op unieke wijze bij het behouden van structuur en overzicht in het complexe proces rondom de aan- en verkoop van panden. Dit zorgt niet alleen intern voor meer rust en efficiëntie, maar het resultaat straalt ook af op onze klanten. Zij ervaren een professioneel, modern en betrouwbaar proces – precies zoals wij ons als dienstverlener willen presenteren.
Binnen het brede scala aan oplossingen van Realworks maken wij met name intensief gebruik van alle functionaliteiten van het Move.nl-dossier. De nieuwste toevoegingen, zoals het geavanceerde identificatieproces en de Wwft-check, zijn een perfecte match met onze behoeften en hebben bovendien gezorgd voor een aanzienlijke efficiëntieslag binnen onze organisatie.
Met deze innovatieve tools draagt Realworks bij aan de professionele en vooruitstrevende uitstraling van Beumer. Voor ons is dit essentieel om dé indruk achter te laten die aansluit bij onze kernwaarden. Kortom, een partnerschap waar wij elke dag weer de vruchten van plukken.

Dank aan Erik Bosman van Beumer voor het delen van dit praktijkverhaal – een inspirerend voorbeeld van hoe slimme keuzes in je CRM bijdragen aan rust, vertrouwen en kwaliteit.
Meer weten over digitale transactie-oplossingen zoals Beumer die inzet?
In onze whitepaper ‘Klaar voor morgen’ lees je hoe makelaars het volledige verkoopproces – van digitale identificatie en Wwft-check tot koopovereenkomst en notariële overdracht – stroomlijnen binnen Realworks.
Comments